هک سایت های آمریکایی

امنیت فناوری اطلاعات

یک جوان بیست و یک ساله ایرانی ادعا کرد که وی سایت های آمریکایی ـ انگلیسی را هک کرده است.

 
به گزارش «تابناک»، «وال استریت ژورنال» خبری را منتشر کرده که بر اساس آن یک برنامه نویس جوان ایرانی حمله کامپیوتری به سایت های امنیتی اینترنتی آمریکایی را پذیرفته است.
 
بنابر این گزارش، این برنامه نویس ایرانی از طریق پیام هایی که برای وب سایت Pastebin.com فرستاده، خودش را «کومودو هکر» معرفی کرده و جزئیات و کدهایی که برای این هک کردن این سایت ها استفاده کرده را تشریح نموده است.

وی اشاره کرده که به صورت مستقل کار می کند و ارتباطی با دولت ایران ندارد. این هکر همچنین اضافه کرده است: تا کنون سابقه هک هزار سایت را در کارنامه خود دارد.
 
اگر چه کارشناسان امنیت شبکه، در مورد چنین ادعاهایی بسیار محتاط هستند و به راحتی آن را نمی پذیرند، با این وجود اعلام کرده اند که جزئیات کدهایی که این هکر اعلام کرده است، درست و قابل قبول است.
 
«مارکو هایپونن»، رئیس تیم تحقیقاتی شرکت «اف ـ سکیور» در فنلاند در این باره گفته است که این هکر به کدهایی از سیستم های داخلی کومودو دسترسی داشته است. اما در مورد اینکه بقیه ادعاهای وی درست است یا نه، اطلاعاتی در دست نداریم.
 
«روبرت گراهام»، رئیس شرکت امنیتی «ارتا» نیز در این باره گفته است: من صحت جزئیاتی را که این هکر درباره این عملیات منتشر کرده است را تایید می کنم.
 
این در حالی است که شرکت امنیتی کومودو در 23 فوریه گواهیتنامه های امنیتی برای 9 وب سایت از جمله جی میل، گروه موزیلا و شرکت هایی که توسط مایکروسافت ادراه می شوند، صادر کرده بود. این گواهینامه به این خاطر صادر شده بود که استفاده کنندگان از این سایت ها را مطمئن سازند که این سایت ها معتبر و امن هستند اما این هکر به گونه ای کومودو را هک کرده بود که می توانست به راحتی شناسه کاربری (یوزر) و رمز عبور (پسورد) افراد را هم به دست آورده بود و ارتباطات آنان را نیز رصد می کرد.
 
لازم به ذکر است که شرکت کومودو یک شرکت ارائه دهنده نرم افزار های اینترنتی و به ویژه نرم افرار های امنیتی و ضدیروس است که به ویژه نرم افزار دیواره آتشین آن (فایروال) آن بسیار معروف است. این شرکت در سال 1998 در بریتانیا تشکیل شده اما هسته اصلی آن در آمریکا قرار دارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز